
Huisregels
Aanmelden
Sinds de invoering van de Directe Toegankelijkheid Fysiotherapie in 2006 kunt u rechtstreeks een afspraak maken bij de fysiotherapie. U heeft dus geen verwijzing van een huisarts of specialist nodig. Het eerste consult bestaat uit een intake en een onderzoek om uw klachten te inventariseren.
Afmelden
Wanneer u een afspraak wil afzeggen of verplaatsen, geef dit dan uiterlijk 24 uur voor de behandeling aan ons door. Indien u dit niet doet, brengen wij de gereserveerde tijd in rekening. Buiten openingstijden van de praktijk kunt u een mailsturen of de voicemail inspreken.

Contact
U krijgt bij ons de volledige aandacht. Hierdoor kan het zijn dat wij tijdens een behandeling de telefoon niet opnemen. Wanneer u onze voicemail hoort, laat dan een bericht achter . Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Vergoeding
Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract. Vergoedingen voor fysiotherapie maken deel uit van uw aanvullende verzekering en gaan dus niet ten koste van uw eigen risico. Heeft u alleen een basisverzekering? Dan worde de behandelingen niet vergoed. U kunt zelf bij uw eigen verzekeraar nagaan of u behandelingen vergoed krijgt.

Hygiëne
Hygiëne is voor ons erg belangrijk en daar hechten wij veel waarde aan. Daarom vragen we u voor iedere behandeling een handdoek of badlaken mee te nemen. Daarnaast verwachten we dat u de persoonlijke hygiëne regels in acht neemt en voor een goede lichaamsverzorging zorgt.
Persoonlijke spullen
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw persoonlijke eigendommen voor, tijdens of na de behandeling.
Klachten
Bent u niet tevreden over uw behandeling of heeft u een andere klacht? Bespreek dit met ons. We nemen iedere klacht zeer serieus en handelen altijd conform de richtlijn van onze brancheorganisatie (KNGF).
